torsdag 25 oktober 2012

1. Jag är bra på att skratta


Jag tänker mig att inga "medfödda" egenskaper ska räknas in i 42-listan utan det ska vara saker som du faktiskt kan, som du har lärt dig och övat upp. Vad som är medfödda egenskaper ligger så klart i betraktarens öga och där följer jag eget huvud.

1. Jag är bra på att skratta

Jag kan skratta åt det mesta. Jag lider av humorbrist i den meningen att jag tycker att allt är roligt. Jag går också ofta runt och skrattar åt mig själv och för mig själv och har lärt mig att skratta åt absolut ingenting. Det är otroligt befriande att skratta och börjar jag så kan jag inte sluta.
Jag vet inte om jag tror att ett gott skratt förlänger livet men jag tror att skratt hjälper dig igenom svåra tider och att det som inte kan skrattas åt kan tas på allvar.

Ibland blir det för mycket. Blir det riktigt jobbigt så tar jag hellre till skratt och humor än att faktiskt adressera problemet. Inte okej.


6 kommentarer:

  1. For most up-to-date news you have to go to see internet and
    on inmternet I found this web page as a finest website for most up-to-date updates.


    Here is my bllg post: minecraft prekium accoumt []

    SvaraRadera
  2. Hmm іs anyone else encountering problems with the pictures on this blog loading?
    I'm trying tо figure out if its a problem on my еnd or if it's the blog.

    Any suɡgestions wοսld be greatly appreciateԁ.


    Have a look at my pasge hemorrhoids treatment
    holistic ()

    SvaraRadera
  3. I blog often and I really appreciate your information. This great article has really peaked my
    interest. I will bookmark your website and keep checking for new information about once per week.
    I subscribed to your RSS feed too.

    My website Christian Louboutin Sale

    SvaraRadera
  4. It's actually a great and useful piece of information. I am happy that you
    simply shared this useful info with us. Please keep us informed like this.
    Thanks for sharing.

    Stop by my webpage; Beats Headphones

    SvaraRadera
  5. You can get all of this and more with jailbreak.
    Click here to get iPhone four Unlocking Solution! You can completely customize the SIII
    with widgets and various themes to make it look
    like it's really yours.

    Feel free to visit my blog post :: Apple Iphone Four Vs Samsung Galaxy S2 (resala2.com)

    SvaraRadera
  6. I don't even understand how I finished up here, however I assumed this submit used to be good.
    I do not recognize who you are however definitely you are going to a famous blogger
    for those who are not already. Cheers!

    Feel free to surf to my web page: leafs

    SvaraRadera