torsdag 1 november 2012

4. Bjuda in folk


Jag är bra på att bjuda in folk och bjuda med folk. Ska jag göra något så är jag duktig på att fråga andra om de vill följa med. Jag är också duktig på att mer eller mindre spontant bjuda hem folk, på en kopp te eller fika. Att bjuda in nära och kära på middag eller en övernattning tycker jag är höjden av lycka.

Jag är så duktig på att bjuda in folk att jag ofta bjuder in folk till helt andra människor. Detta fick jag veta av min kompis S för några år sedan och hon har ju faktiskt väldigt väldigt rätt i det.

Ju fler desto trevligare som man säger.

3 kommentarer:

  1. Great work! This is the type of info that are supposed
    to be shared across the net. Shame on Google for not positioning this post upper!
    Come on over and discuss with my website . Thank you =)

    my weblog - Forskolin

    SvaraRadera