söndag 18 november 2012

Den långa veckan är snart slut!


Den här helgen i Hamburg har verkligen varit intensiv. Så många nya ansikten och jag har arbetat med två människor som jag inte alls kände sedan tidigare. Men tröttheten kan många gånger vara ens bästa vän och vi har skrattat åt allt och inget.

Men oj, vad skönt det ska bli att komma hem igen ikväll. Jag längtar efter min egen säng och att bara sitta i soffan med en kopp te. (det gör ju inget att mitt favoritprogram är på TV ikväll heller). Att gå upp till jobbet imorgon känns tung men tiden går så fort. Det är två veckor kvar till första advent och 1.5 vecka till jag är i Sverige en sväng igen. Den här gången blir det dock bara en dejt med norra Sverige då jag ska träffa Ola. Min fd. Sambo och livskamrat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar