tisdag 22 januari 2013

Vad gör jag här?


Allvarligt talat, både idag och igår så är det otroligt att jag ens är på jobbet. Ännu mindre att jag inte går hem. Jag har ont. Typ lite överallt.
Jag har som en ny smärta i höften. Det typ trycker där. Jag vet inte alls hur jag ska förklara det men det är som om troskanten skär in JÄTTEmycket och som om jag hade otroligt stora trosor. Som ett tryck över skadan.

Jag skulle tro att det är den här förkylningen som spökar och kanske har satt sig i det som ännu inte (efter 3.5 år) är läkt. Jag vill bara hem och dricka te och sova och bli frisk. Men snart så, 1.5 timme kvar sen ska jag hem. Och förhoppningsvis kan jag sova lite bättre på den nya medicinen.

Att träna varje dag skiter sig ju direkt och då är jag inne i den onda cirkeln. jag går ner i vikt. Jag får ondare osv. Så nu MÅSTE jag bli frisk. MÅSTE!

jag har gett mig själv tillåtelse att vara slapp idag också, vi har ändå inte så många kunder inne då det är snökaos. men imorgon är jag helt inställd på att jag kommer vara piggare. Och det ska bli så härligt!

Vill bara lägga mig och läsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar